fredag 3. februar 2012

Siste innlegg denne helgen

HEI!


Dette blir det siste innlegget denne helgen:).
Jeg skal på en hytte på Beitosdølen uten internett:)!
Skal prøve å gjøre dette innlegget så langt så mulig så dere har litt å lese på mens jeg er borte:D.
På lørdag skal vi gå på langrenn.



 Og pÃ¥ Søndag skal jeg stÃ¥ pÃ¥ TwinTip!
  

Liker faktisk TwinTip ganske mye bedre....
 Det er meldt styggkaldt da sÃ¥ det kan hende at vi mÃ¥ sitte inne Ã¥ drikke kakao og dra i svømmehallen men jeg satser pÃ¥ at vi hvertfall fÃ¥r en dag i bakken:D.
Tar foresten med kamera så når jeg kommer hjem og har tid til et LANGT innlegg så kommer det et bildedryss og sikkert et par videoer av at jeg hopper og railer:)!
Dette ble faktisk et litt langt innlegg og et kjedelig innlegg...
Jeg håper hvertfall at det blir bra da i bakken å sånn:).
SÃ¥ ha en fin helg!, William

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar